Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.mju.ac.th/dspace/handle/123456789/966
Title: ปัจจัยทางการตลาดของผู้บริโภคในการบริการสถานีบริการติดตั้งระบบเชื้อเพลิง ทดแทนน้ำมันประเภทก๊าซปิโตเลียมเหลว (LPG) ในจังหวัดเชียงใหม่
Authors: ทรงเกียรติ สุทธสุภา
Keywords: ก๊าซปิโตเลียมอัดเหลว -- ไทย -- เชียงใหม่
เชื้อเพลิง -- ไทย -- เชียงใหม่
เชื้อเพลิงเหลว
Issue Date: 2010
Publisher: Maejo University
URI: http://ir.mju.ac.th/dspace/handle/123456789/966
Appears in Collections:AAD-Lecture papers

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Songkiat_Suthasupa.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.