Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1581-1590 of 1626 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2000ปัจจัยทางด้านการตลาดที่เป็นแรงจูงใจในการเลือกจำหน่ายปูนซีเมนต์ชนิดผสม และชนิดปอร์ตแลนด์ธรรมดาของร้านค้าวัสดุก่อสร้าง ในจังหวัดแพร่ทวิช แววนิลนนท์, Thawit vavnilanon
2001ปัจจัยที่มีผลกระทบต่อการชำระหนี้คืนของสมาชิกสหกรณ์การเกษตรเมืองลำปาง จำกัด อำเภอเมือง จังหวัดลำปางเกจมณี หลงมา, Ketmanee rongma
2002ความพึงพอใจของเกษตรกรที่มีต่อระบบวนเกษตรในสวนป่าแม่หอพระ จังหวัดเชียงใหม่ประจวบ ตรีจักร์, prajuab trijak
7APPLICATION OF GEOGRAPHIC INFORMATION SYSTEM TO ASSESSFOREST FIRE RISK AREAS IN ​​DOI PHU KHA NATIONAL PARK, NAN PROVINCEThumrongrat Tanapukpolchai; ธำรงรัตน์ ธนภัคพลชัย; Torlarp Kamyo; ต่อลาภ คำโย; Maejo University; Torlarp Kamyo; ต่อลาภ คำโย; torlarp@mju.ac.th; torlarp@mju.ac.th
7COMPARISON OF FACTORS IN MARKETING MIXAND CUSTOMER JOURNEY PURCHASING OF WOOD PRODUCTSBY CONSUMERS IN CHIANG MAI PROVINCE AND LAMPHUN PROVINCE.Pitchayanin Ngoteja; พิชญานิน ง่อยเตจา; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; Maejo University; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; preeda@mju.ac.th; preeda@mju.ac.th
7ENHANCING THE SALES PRODUCTIVITY OF CONSTRUCTION MATERIAL RETAILERS THROUGH THE IMPLEMENTATION OF NEURO-LINGUISTIC PROGRAMMING (NLP) TECHNOLOGYSiriporn Jaroensook; ศิริพร เจริญสุข; Ukrit Marang; อุกฤษณ์ มารังค์; Maejo University; Ukrit Marang; อุกฤษณ์ มารังค์; ukrit@mju.ac.th; ukrit@mju.ac.th
7THE MODERN RETAIL MIX AND THE CONSUMER PURCHASING DECISION JOURNEYFROM MODERN LOCALRETAILERS IN CHIANG MAIKWANCHANOK JAROENSUK; ขวัญชนก เจริญสุข; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; Maejo University; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; preeda@mju.ac.th; preeda@mju.ac.th
7FACTORS AFFECTING RISK MANAGEMENT OF HOSPITALS INTHE UPPER NOTHERN REGIONNatthida Wongkantha; ณัฐธิดา วงศ์กันทา; Donlaya Chaiwong; ดลยา ไชยวงศ์; Maejo University; Donlaya Chaiwong; ดลยา ไชยวงศ์; donlaya.c@mju.ac.th; donlaya.c@mju.ac.th
7FACTORS INFLUENCING CONSUMER DECISIONS TO INVEST IN MUTUAL FUNDS THROUGH MOBILE APPLICATION IN HAIDIAN, BEIJING, CHINAZidi Wei; Zidi Wei; Sutthikarn Khong-khai; ศุทธิกานต์ คงคล้าย; Maejo University; Sutthikarn Khong-khai; ศุทธิกานต์ คงคล้าย; Sutthikarn@mju.ac.th; Sutthikarn@mju.ac.th
7SENTIMENT ANALYSIS ON TWITTERFOR CHIANG MAI FOOD REVIEWS HASHTAG AND CHIANG MAI REVIEWS HASHTAGGittiga Tiyupsain; กฤติกา ติยัพเสน; Jakkapong Sukphan; จักรพงษ์ สุขพันธ์; Maejo University; Jakkapong Sukphan; จักรพงษ์ สุขพันธ์; jakkapong@mju.ac.th; jakkapong@mju.ac.th