Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-6 of 6 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2023THE MARKETING MIX FACTORS OF KHANOM SOI TAD (SOFT FLOUR CAKE) LAN KAO BAKERY'S BRAND FOR WHOLESALERS IN VIENTIANE, PEOPLE DEMOCRATIC REPUBLIC OF LAOS (LAOS)Channon Bunthum; ชาญนนท์ บุญธรรม; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; Maejo University; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; sunny@mju.ac.th; sunny@mju.ac.th
2023BRAND BUILDING FOR HEALTHY  DRINKING WATER CASE OF DUEMDEE BRAND Papada Arin; ปภาดา อารินทร์; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; Maejo University; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; sunny@mju.ac.th; sunny@mju.ac.th
2023FACTORS AFFECTING TO SAUSAGES ( LUANGRUN )IN THE ONLINE MARKETING Prachaya Sirihirunratchata; ปรัชญา ศิริหิรัญรัชตะ; Ukrit Marang; อุกฤษณ์ มารังค์; Maejo University; Ukrit Marang; อุกฤษณ์ มารังค์; ukrit@mju.ac.th; ukrit@mju.ac.th
7COMPARISON OF FACTORS IN MARKETING MIXAND CUSTOMER JOURNEY PURCHASING OF WOOD PRODUCTSBY CONSUMERS IN CHIANG MAI PROVINCE AND LAMPHUN PROVINCE.Pitchayanin Ngoteja; พิชญานิน ง่อยเตจา; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; Maejo University; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; preeda@mju.ac.th; preeda@mju.ac.th
7ENHANCING THE SALES PRODUCTIVITY OF CONSTRUCTION MATERIAL RETAILERS THROUGH THE IMPLEMENTATION OF NEURO-LINGUISTIC PROGRAMMING (NLP) TECHNOLOGYSiriporn Jaroensook; ศิริพร เจริญสุข; Ukrit Marang; อุกฤษณ์ มารังค์; Maejo University; Ukrit Marang; อุกฤษณ์ มารังค์; ukrit@mju.ac.th; ukrit@mju.ac.th
7SENTIMENT ANALYSIS ON TWITTERFOR CHIANG MAI FOOD REVIEWS HASHTAG AND CHIANG MAI REVIEWS HASHTAGGittiga Tiyupsain; กฤติกา ติยัพเสน; Jakkapong Sukphan; จักรพงษ์ สุขพันธ์; Maejo University; Jakkapong Sukphan; จักรพงษ์ สุขพันธ์; jakkapong@mju.ac.th; jakkapong@mju.ac.th