Browsing by Author Preeda Srinaruewan

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 12 to 22 of 22 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2019EXPECTATION OF CONSUMERS IN CHIANG MAI PROVINCE TOWARDS THE PURCHASE OF SACKED RICE PRODUCTSirinthip Sumatchaya; สิรินทร์ทิพย์ สุมัชยา; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; Maejo University. Business Administration
2019EXPECTATION OF FARMERS IN MAETAENG DISTRICT, CHIANG MAI PROVINCE, TO PURCHASE CHEMICAL FERTILIZERTanawat Srivantan; ธนวัฒน์ ศรีวรรณตัน; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; Maejo University. Business Administration
2022THE IMPACT OF ENTREPRENEURIAL RESILIENCE ON MICRO, SMALL AND MEDIUM ENTERPRISE PERFORMANCE IN CHIANG MAI DURING COVID-19 PANDEMICSasiwimon Worapan; ศศิวิมล วรพันธุ์; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; Maejo University. Business Administration
2019LIME VALUE CHAIN MANAGEMENT IN JAEHOM DISTRICT, LAMPANG PROVINCEJariya Wangsao; จริยา วังเสาร์; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; Maejo University. Business Administration
7THE MODERN RETAIL MIX AND THE CONSUMER PURCHASING DECISION JOURNEYFROM MODERN LOCALRETAILERS IN CHIANG MAIKWANCHANOK JAROENSUK; ขวัญชนก เจริญสุข; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; Maejo University; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; preeda@mju.ac.th; preeda@mju.ac.th
2024ONLINE MARKETING STRATEGY AFFECTING THE DECISION TO BUYFASHION-RELATED PRODUCTS THROUGH E-MARKETPLACEOF GENERATION Y CONSUMER, CHIANGMAI PROVINCEPamika Duangta; เปมิกา ดวงตา; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; Maejo University; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; preeda@mju.ac.th; preeda@mju.ac.th
2018THE PACKAGING DEVELOPEMENT OF SUAN DOI KAEW STRAWBERRY WINE CHIANGMAIthanaporn Sittiyot; ธนพร สิทธิยศ; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; Maejo University. Business Administration
2020SOCIAL MEDIA MARKETING AND TRUST AFFECTING SHOES PURCHASE DECISION THROUGH FACEBOOK LIVE OF CUSTOMERS IN CHIANG MAIJeerapat Pichaikamonsil; จีรพัฒน์ พิชัยกมลศิลป์; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; Maejo University. Business Administration
2023STRATEGY AND TRANSFORMATION FOR TOURISM ENTREPRENEURS TO COMPETE IN THE MARKET IN THE DIGITAL AGEJanwipa Saichumin; จันทร์วิภา สายชุ่มอินทร์; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; Maejo University; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; preeda@mju.ac.th; preeda@mju.ac.th
2023TECHNOLOGY ACCEPTANCE AND DECISION TO USE BITKUB APPLICATIONMooksajee Srisattabood; มุกศจี ศรีสัตตบุตร; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; Maejo University; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; preeda@mju.ac.th; preeda@mju.ac.th
7VALUE ADDED AND BUSINESS MODEL OF PROCESSED PORK PRODUCTS FOR ENTERPRISE COMMUNITY ON THE BASIS OF CIRCULAR ECONOMY CHIANG RAI PROVINCEKanyarat Saokaew; กัลญารัตน์ เสาร์แก้ว; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; Maejo University; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; preeda@mju.ac.th; preeda@mju.ac.th