Browsing by Author Maejo University. Business Administration

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 86 to 98 of 98 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2019SATISFACTION WITH OPERATION HAVING AN EFFECT ON THE EFFICIENCY IN THE OPERATION: A CASE STUDY OF THAI POST Co., Ltd., CHIANG RAI PROVINCEPanchok Panjinda; พันโชค พันธ์จินดา; Prapassorn Vannasathid; ประภัสสร วรรณสถิตย์; Maejo University. Business Administration
2020SERVICE PRICE MODELING FOR MASTER BUSINESS SERVICE OF MAEJO UNIVERSITY BUSINESS INCUBATOR BY USING ACTIVITY-BASED COSTING METHOD Jankrajang Pintachua; จันทร์กระจ่าง ปินตาเชื้อ; Chaiyot Sumritsakun; ชัยยศ สัมฤทธิ์สกุล; Maejo University. Business Administration
2018SERVICE QUALITY ON REAL ESTATE APPRAISAL : A CASE STUDY OF PROGRESS APPRAISAL COMPANY, CHIANGMAI CENTER Akarin Jantaracharut; เอกรินทร์ จันทรจรัส; Manawin Songkroh; มาณวิน สงเคราะห์; Maejo University. Business Administration
2020SOCIAL MEDIA MARKETING AND TRUST AFFECTING SHOES PURCHASE DECISION THROUGH FACEBOOK LIVE OF CUSTOMERS IN CHIANG MAIJeerapat Pichaikamonsil; จีรพัฒน์ พิชัยกมลศิลป์; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; Maejo University. Business Administration
2022STRATEGIC MANAGEMENT OF KHUN AE THAI DESSERT SHOPUTTARADIT PROVINCETorpong Phongchana; ต่อพงศ์ ผ่องชนะ; Nateetip Sanpatanon; นทีทิพย์ สรรพตานนท์; Maejo University. Business Administration
2021STRATEGY TO CREATE THE COMPETITIVE ADVANTAGE OF INDEPENDENT GAS STATIONS IN CHIANG MAIPorntida Laju; พรธิดา หล้าจู; Kunpatsawee Klomthongjaroen; กัญญ์พัสวี กล่อมธงเจริญ; Maejo University. Business Administration
2021STRATEGY TO CREATE VALUE TO DELIVER CLOTHING PRODUCTSFOR THE MUONG PEOPLE IN CHIANG MAITO THE DIGITAL MARKETSiriprapa Wangmeng; ศิริประภา วังเม็ง; Nateetip Sanpatanon; นทีทิพย์ สรรพตานนท์; Maejo University. Business Administration
2017SUCCESS FACTORS FOR FISH SHOP ENTREPRENEUR IN MUANG DISTRICT,CHIANGMAI PROVINCEAkkaranon Buranbunda; อัครนนท์ บุรัญบุญดา; Pattarika Maneepun; ภัทริกา มณีพันธ์; Maejo University. Business Administration
2019THE INFLUENCE OF ONLINE REVIEW ON DECISION-MAKING OF TOURISTS TO BOOK A HOTEL IN CHIANGMAIPornsiri Khoonvises; พรศิริ ขุนวิเศษ; Manawin Songkroh; มาณวิน สงเคราะห์; Maejo University. Business Administration
2022THE INFLUENCE OF OMNI CHANNEL MARKETING THAT AFFECTS THE CUSTOMERS LOYALTY OF UNIQLO IN CHIANG MAIpattaraporn panyoyai; ภัทราภรณ์ ปัญโญใหญ่; Ayooth Yooyen; อายุส หยู่เย็น; Maejo University. Business Administration
2021VALUE ADDED OF AGRO-TOURISM AREA IN ESTER FLOWERS COMMUNITYThanyaluk Phanya; ธัญญาลักษณ์ ปัญญา; Ayooth Yooyen; อายุส หยู่เย็น; Maejo University. Business Administration
2018VALUE CHAIN MANAGEMENT MODEL FOR THE MANUFACTURE OF TEAK TIMBER AT FOREST PLANTATION OF UPPER NORTHERN FORESTRY INDUSTRY ORGANIZATIONKusuma Promyanon; กุสุมา พรหมยานนท์; Jongkolbordin Saenga-saphawiriya; จงกลบดินทร์ แสงอาสภวิริยะ; Maejo University. Business Administration
2021VALUE CREATION IN ECOTOURISM FOR COMMUNITY ENTREPRENEURS :KLONG PAK PID PONGPRASAS SUP-DISTRICT, BANGSAPAN, PRACHUAB KHIRI KHAN PROVINCEMookda Aunkay; มุกดา อุ่นกาย; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; Maejo University. Business Administration