Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-6 of 6 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019BEHAVIORS OF THAI TOURISTS IN SELECTING HOTEL IN MUEANG CHIANG MAI DISTRICT, CHIANG MAI PROVINCESiriwimon Pratoom; สิริวิมล ประทุม; Prayong Kusirisin; ประยงค์ คูศิริสิน; Maejo University. School of Tourism Development
20225A MARKETING STRATEGY AND CUSTOMERS DECISIONTO BUY WOOD GOODS IN CHIANG MAILaddawan Khamyod; ลัดดาวัลย์ คำยอด; Ayooth Yooyen; อายุส หยู่เย็น; Maejo University. Business Administration
2023CONSUMER’S DECISIONS ON PURCHASING100-150 CC MORTORCYCLE FROMRETAILSTORE IN CHIANGMAISuwapot Pajongjityanggool; สุวพจน์ ผจงจิตยางกูร; Pattarika Maneepun; ภัทริกา มณีพันธ์; Maejo University; Pattarika Maneepun; ภัทริกา มณีพันธ์; pattarika@mju.ac.th; pattarika@mju.ac.th
2023FACEBOOK MARKETING STRATEGY AFFECTING THE BUYING DECISION MAKING FOR HEALTHY FOOD IN THAILANDnattakul wongka; ณัฐกุล วงศ์กา; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; Maejo University; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; sunny@mju.ac.th; sunny@mju.ac.th
2023FACTORS AFFECTING TO SAUSAGES ( LUANGRUN )IN THE ONLINE MARKETING Prachaya Sirihirunratchata; ปรัชญา ศิริหิรัญรัชตะ; Ukrit Marang; อุกฤษณ์ มารังค์; Maejo University; Ukrit Marang; อุกฤษณ์ มารังค์; ukrit@mju.ac.th; ukrit@mju.ac.th
7THE FACTORS INFLUENCING CONSUMER PURCHASING DECISION TOWARDS SHORT VIDEO INFORMATION FLOW ADVERTISING: A CASE STUDY OF DOUYIN PLATFORMJie Liu; Jie Liu; Sutthikarn Khong-khai; ศุทธิกานต์ คงคล้าย; Maejo University; Sutthikarn Khong-khai; ศุทธิกานต์ คงคล้าย; Sutthikarn@mju.ac.th; Sutthikarn@mju.ac.th