Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 161-170 of 181 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2023PERCEPTION AND ADAPTATION OF SMALL HOTEL BUSINESS ON THE IMPACT OF SOCIAL CHANGE PHENOMENONYameng Luo; Yameng Luo; Monsicha Inthajak; มนสิชา อินทจักร; Maejo University; Monsicha Inthajak; มนสิชา อินทจักร; monsicha_i@mju.ac.th; monsicha_i@mju.ac.th
2023LOCAL PERCEPTION ON THE EVENT TOURISM IMPACT: A CASE OF THE NATIVE CHICKEN BEAUTY CONTEST EVENT IN ISABELA PROVINCE, PHILIPPINESNoemi Liangco; Noemi Liangco; Sutthikarn Khong-khai; ศุทธิกานต์ คงคล้าย; Maejo University; Sutthikarn Khong-khai; ศุทธิกานต์ คงคล้าย; Sutthikarn@mju.ac.th; Sutthikarn@mju.ac.th
2023EXTENSION PATTERN DEVELOPMENT OF COMMERCIAL RICE PRODUCTION IN SAVANNAKHET PROVINCE, LAO PEOPLE'S DEMOCRATIC REPUBLICInta Chanthavong; Inta Chanthavong; Weena Nilawonk; วีณา นิลวงศ์; Maejo University; Weena Nilawonk; วีณา นิลวงศ์; weena_n@mju.ac.th; weena_n@mju.ac.th
2022COMPENSATION, AUDIT QUALITY AND TAX PLANNINGPichayapohn Samaputra; พิชญาภร สามะบุตร; Sathaya Thanjunpong; สัตยา ตันจันทร์พงศ์; Maejo University; Sathaya Thanjunpong; สัตยา ตันจันทร์พงศ์; sathaya_t@mju.ac.th; sathaya_t@mju.ac.th
2024ONLINE MARKETING STRATEGY AFFECTING THE DECISION TO BUYFASHION-RELATED PRODUCTS THROUGH E-MARKETPLACEOF GENERATION Y CONSUMER, CHIANGMAI PROVINCEPamika Duangta; เปมิกา ดวงตา; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; Maejo University; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; preeda@mju.ac.th; preeda@mju.ac.th
2023USER-GENERATED CONTENT THAT EFFECT CUSTOMER-BASED BRAND EQUITYChatchai Suphanbanjong; ฉัตรชัย สุพรรณบรรจง; Jamnian Bunmark; จำเนียร บุญมาก; Maejo University; Jamnian Bunmark; จำเนียร บุญมาก; jamnian@mju.ac.th; jamnian@mju.ac.th
2024RELATIONSHIP BETWEEN LEAN ACCOUNTING AND SUSTAINABILITY OF LISTED COMPANIES IN THE STOCK EXCHANGE OF THAILANDParisa Jindaluang; ปริษา จินดาหลวง; Chaiyot Sumritsakun; ชัยยศ สัมฤทธิ์สกุล; Maejo University; Chaiyot Sumritsakun; ชัยยศ สัมฤทธิ์สกุล; chaiyot_s@mju.ac.th; chaiyot_s@mju.ac.th
7COMPARISON OF FACTORS IN MARKETING MIXAND CUSTOMER JOURNEY PURCHASING OF WOOD PRODUCTSBY CONSUMERS IN CHIANG MAI PROVINCE AND LAMPHUN PROVINCE.Pitchayanin Ngoteja; พิชญานิน ง่อยเตจา; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; Maejo University; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; preeda@mju.ac.th; preeda@mju.ac.th
7ENHANCING THE SALES PRODUCTIVITY OF CONSTRUCTION MATERIAL RETAILERS THROUGH THE IMPLEMENTATION OF NEURO-LINGUISTIC PROGRAMMING (NLP) TECHNOLOGYSiriporn Jaroensook; ศิริพร เจริญสุข; Ukrit Marang; อุกฤษณ์ มารังค์; Maejo University; Ukrit Marang; อุกฤษณ์ มารังค์; ukrit@mju.ac.th; ukrit@mju.ac.th
7THE MODERN RETAIL MIX AND THE CONSUMER PURCHASING DECISION JOURNEYFROM MODERN LOCALRETAILERS IN CHIANG MAIKWANCHANOK JAROENSUK; ขวัญชนก เจริญสุข; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; Maejo University; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; preeda@mju.ac.th; preeda@mju.ac.th