Browsing by Author Ayooth Yooyen

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 6 of 6
Issue DateTitleAuthor(s)
20225A MARKETING STRATEGY AND CUSTOMERS DECISIONTO BUY COFFEE SHOP IN CHIANG MAIkietkong kongngern; เกียรติก้อง กองเงิน; Ayooth Yooyen; อายุส หยู่เย็น; Maejo University. Business Administration
20225A MARKETING STRATEGY AND CUSTOMERS DECISIONTO BUY WOOD GOODS IN CHIANG MAILaddawan Khamyod; ลัดดาวัลย์ คำยอด; Ayooth Yooyen; อายุส หยู่เย็น; Maejo University. Business Administration
2021DIGITAL INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AFFECTING TO THE BUYING DECISION MAKING OF RAG CRAFT GROUP BAN BAUKPAO  CHIANG MAI PROVINCEThanawut Thongkhao; ธนาวุฒิ ทองขาว; Ayooth Yooyen; อายุส หยู่เย็น; Maejo University. Business Administration
2021MARKETING STRATEGIES OF BUDDHIST COMMERCIAL:A CASE STUDY OF TEMPLE IN MUANG CHIANG MAI PROVINCETaviphat Panyawilad; ทวิภัทร ปัญญาวิลาศ; Ayooth Yooyen; อายุส หยู่เย็น; Maejo University. Business Administration
2022THE INFLUENCE OF OMNI CHANNEL MARKETING THAT AFFECTS THE CUSTOMERS LOYALTY OF UNIQLO IN CHIANG MAIpattaraporn panyoyai; ภัทราภรณ์ ปัญโญใหญ่; Ayooth Yooyen; อายุส หยู่เย็น; Maejo University. Business Administration
2021VALUE ADDED OF AGRO-TOURISM AREA IN ESTER FLOWERS COMMUNITYThanyaluk Phanya; ธัญญาลักษณ์ ปัญญา; Ayooth Yooyen; อายุส หยู่เย็น; Maejo University. Business Administration