Browsing by Author ภูษณิศา เตชเถกิง

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 15 to 21 of 21 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2023FACEBOOK MARKETING STRATEGY AFFECTING THE BUYING DECISION MAKING FOR HEALTHY FOOD IN THAILANDnattakul wongka; ณัฐกุล วงศ์กา; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; Maejo University; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; sunny@mju.ac.th; sunny@mju.ac.th
2018A GUIDELINE FOR QUALITY SERVICE IMPROVEMENT OF FAST FIT CAR MAINTENANCE OF KHUNHENG YANGYON SERVICE PARTNERSHIPkanyarat thongdee; กัลยรัตน์ ทองดี; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; Maejo University. Business Administration
2017GUIDELINES FOR AGRICULTURAL ECO-TOURISMACTIVITIES MANAGEMENT IN BANGPID SUBDISTRICT, LAEM NGOP DISTRICT, TART PROVINCESuppakit Tongpan; ศุภกิจ ทองปาน; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; Maejo University. Business Administration
2023THE MARKETING MIX FACTORS OF KHANOM SOI TAD (SOFT FLOUR CAKE) LAN KAO BAKERY'S BRAND FOR WHOLESALERS IN VIENTIANE, PEOPLE DEMOCRATIC REPUBLIC OF LAOS (LAOS)Channon Bunthum; ชาญนนท์ บุญธรรม; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; Maejo University; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; sunny@mju.ac.th; sunny@mju.ac.th
2019PACKAGING DEVELOPMENT FOR CHILI PASTE KIN LUM BRAND, PHRAE PROVINCESeksarn Intakeaw; เสกสรร อินถาเขียว; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; Maejo University. Business Administration
2019RETAIL FLOWER SEEDS PRODUCT PURCHASING BEHAVIORS OF CUSTOMERS IN MUEANG DISTRICT, CHIANG MAI PROVINCEKasidit Kumpek; กษิดิศ คำเป๊ก; Pusanisa thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; Maejo University. Business Administration
2021VALUE CREATION IN ECOTOURISM FOR COMMUNITY ENTREPRENEURS :KLONG PAK PID PONGPRASAS SUP-DISTRICT, BANGSAPAN, PRACHUAB KHIRI KHAN PROVINCEMookda Aunkay; มุกดา อุ่นกาย; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; Maejo University. Business Administration