Search


Current filters:



Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-9 of 9 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2024ONLINE MARKETING STRATEGY AFFECTING THE DECISION TO BUYFASHION-RELATED PRODUCTS THROUGH E-MARKETPLACEOF GENERATION Y CONSUMER, CHIANGMAI PROVINCEPamika Duangta; เปมิกา ดวงตา; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; Maejo University; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; preeda@mju.ac.th; preeda@mju.ac.th
2024RELATIONSHIP BETWEEN LEAN ACCOUNTING AND SUSTAINABILITY OF LISTED COMPANIES IN THE STOCK EXCHANGE OF THAILANDParisa Jindaluang; ปริษา จินดาหลวง; Chaiyot Sumritsakun; ชัยยศ สัมฤทธิ์สกุล; Maejo University; Chaiyot Sumritsakun; ชัยยศ สัมฤทธิ์สกุล; chaiyot_s@mju.ac.th; chaiyot_s@mju.ac.th
7FACTORS AFFECTING RISK MANAGEMENT OF HOSPITALS INTHE UPPER NOTHERN REGIONNatthida Wongkantha; ณัฐธิดา วงศ์กันทา; Donlaya Chaiwong; ดลยา ไชยวงศ์; Maejo University; Donlaya Chaiwong; ดลยา ไชยวงศ์; donlaya.c@mju.ac.th; donlaya.c@mju.ac.th
7FACTORS INFLUENCING CONSUMER DECISIONS TO INVEST IN MUTUAL FUNDS THROUGH MOBILE APPLICATION IN HAIDIAN, BEIJING, CHINAZidi Wei; Zidi Wei; Sutthikarn Khong-khai; ศุทธิกานต์ คงคล้าย; Maejo University; Sutthikarn Khong-khai; ศุทธิกานต์ คงคล้าย; Sutthikarn@mju.ac.th; Sutthikarn@mju.ac.th
7EVALUATION OF UX AND UI OF SELF-REGISTRATION KIOSKIN PHRAO HOSPITAL, PHRAO DISTRICT, CHIANG MAI PROVINCESumitra Jaimai; สุมิตรา ใจใหม่; Jakkapong Sukphan; จักรพงษ์ สุขพันธ์; Maejo University; Jakkapong Sukphan; จักรพงษ์ สุขพันธ์; jakkapong@mju.ac.th; jakkapong@mju.ac.th
7FACTORS AFFECTING PERFORMANCE IMPLEMENTATION OF THE NEW ELECTRONIC GOVERNMENT FISCAL AND FISCAL MANAGEMENT SYSTEM OF OPERATORS IN AGENCIES UNDER THE BORDER PATROL POLICE HEADQUARTERSTiwapanus Joomjai; ทิวาพนัส จุ่มใจ; Satha Waroonkun; ศฐา วรุณกูล; Maejo University; Satha Waroonkun; ศฐา วรุณกูล; Satha@mju.ac.th; Satha@mju.ac.th
7THE INFLUENCE OF DIGITAL MARKETING LITERACY AND SELF-EFFICACY ON THE INTENTION TO BE AN E-COMMERCE ENTREPRENEURTing Guo; Ting Guo; Siriporn Kiratikarnkul; ศิริพร กิรติการกุล; Maejo University; Siriporn Kiratikarnkul; ศิริพร กิรติการกุล; siripornk@mju.ac.th; siripornk@mju.ac.th
7EXAMINING THE IMPACT OF DIGITAL MARKETING AND CUSTOMER ENGAGEMENT ON ONLINE PURCHASE INTENTIONS FOR SMALL FOOD BUSINESSTianliang Wang; Tianliang Wang; Sutthikarn Khong-khai; ศุทธิกานต์ คงคล้าย; Maejo University; Sutthikarn Khong-khai; ศุทธิกานต์ คงคล้าย; Sutthikarn@mju.ac.th; Sutthikarn@mju.ac.th
7THE FACTORS INFLUENCING CONSUMER PURCHASING DECISION TOWARDS SHORT VIDEO INFORMATION FLOW ADVERTISING: A CASE STUDY OF DOUYIN PLATFORMJie Liu; Jie Liu; Sutthikarn Khong-khai; ศุทธิกานต์ คงคล้าย; Maejo University; Sutthikarn Khong-khai; ศุทธิกานต์ คงคล้าย; Sutthikarn@mju.ac.th; Sutthikarn@mju.ac.th