Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 151-160 of 181 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2023BRAND BUILDING FOR HEALTHY  DRINKING WATER CASE OF DUEMDEE BRAND Papada Arin; ปภาดา อารินทร์; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; Maejo University; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; sunny@mju.ac.th; sunny@mju.ac.th
2023CREATE ADDED VALUE FOR TEAK PRODUCT ENTERPRENEURS IN PHRAEAruchida Liangkoson; อรุชิดา เลี้ยงโกศล; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; Maejo University; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; sunny@mju.ac.th; sunny@mju.ac.th
2023STRATEGY AND TRANSFORMATION FOR TOURISM ENTREPRENEURS TO COMPETE IN THE MARKET IN THE DIGITAL AGEJanwipa Saichumin; จันทร์วิภา สายชุ่มอินทร์; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; Maejo University; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; preeda@mju.ac.th; preeda@mju.ac.th
2023STRATEGIC MANAGEMENT OF HOMESTAY BUSINESSUNDER COVID-19 CIRCUMSTANCE : A CASE STUDYOF MAE KAMPONG, CHIANGMAINatcha Thanaporn; ณัฐชา ธนาภรณ์; Kunpatsawee Klomthongjaroen; กัญญ์พัสวี กล่อมธงเจริญ; Maejo University; Kunpatsawee Klomthongjaroen; กัญญ์พัสวี กล่อมธงเจริญ; pranee-k@mju.ac.th; pranee-k@mju.ac.th
2023VALUE CHAIN MANAGEMENT OF SERVICEAT POST OFFICE MAEJOKhansinee Chontunpribun; กานต์สินี ชนธัญไพบูลย์; Sirikul Tulasombat; ศิริกุล ตุลาสมบัติ; Maejo University; Sirikul Tulasombat; ศิริกุล ตุลาสมบัติ; sirikul@mju.ac.th; sirikul@mju.ac.th
2023EFFECT OF SERVICE QUALITY ON LOYALTY OF CUSTOMERS AT SUAN KHUN TA SHOP IN FANG DISTRICT, CHIANG MAI PROVINCE Nittaya Machang; นิตยา มาช้าง; Nateetip Sanpatanon; นทีทิพย์ สรรพตานนท์; Maejo University; Nateetip Sanpatanon; นทีทิพย์ สรรพตานนท์; nateetip@mju.ac.th; nateetip@mju.ac.th
2023FACTORS AFFECTING TO SAUSAGES ( LUANGRUN )IN THE ONLINE MARKETING Prachaya Sirihirunratchata; ปรัชญา ศิริหิรัญรัชตะ; Ukrit Marang; อุกฤษณ์ มารังค์; Maejo University; Ukrit Marang; อุกฤษณ์ มารังค์; ukrit@mju.ac.th; ukrit@mju.ac.th
2023CREATING SOCIAL BUSINESS MODEL INNOVATION FOR GENERATING VALUE IN AGRIBUSINESS AND PERFORMANCESutawan Satjasomboon; สุธาวัลย์ สัจจสมบูรณ์; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; Maejo University; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; sunny@mju.ac.th; sunny@mju.ac.th
2023PATTERN OF ADDED VALUED OF TAI LUE TEXTILE HANDICRAFT PRODUCT FOR TOURISM OF LUANGPRABANG PROVINCE, LAO PEOPLE DEMOCRATICE REPUBLICDalivanh Sirisack; Dalivanh Sirisack; Monsicha Inthajak; มนสิชา อินทจักร; Maejo University; Monsicha Inthajak; มนสิชา อินทจักร; monsicha_i@mju.ac.th; monsicha_i@mju.ac.th
2023MARKETING COMMUNICATION STRATEGIES ON THE SOCIAL MEDIA OF THE BAKERY BUSINESS MUEANG DISTRICT CHIANG MAI PROVINCEPremyuda Jinathit; เปรมยุดา จินาทิตย์; Nateetip Sanpatanon; นทีทิพย์ สรรพตานนท์; Maejo University; Nateetip Sanpatanon; นทีทิพย์ สรรพตานนท์; nateetip@mju.ac.th; nateetip@mju.ac.th