Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 141-150 of 181 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2023INTERNAL CONTROL DISCLOSURE AND EARNINGS MANAGEMENT OF COMPANIES LISTED IN THE STOCK EXCHANGE OF THAILANDSukanya Kiriyadee; สุกัญญา กิริยาดี; Ratchaneeya Bangmek; รัชนียา บังเมฆ; Maejo University; Ratchaneeya Bangmek; รัชนียา บังเมฆ; ratchaneeya@mju.ac.th; ratchaneeya@mju.ac.th
2023TECHNOLOGY ACCEPTANCE AND DECISION TO USE BITKUB APPLICATIONMooksajee Srisattabood; มุกศจี ศรีสัตตบุตร; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; Maejo University; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; preeda@mju.ac.th; preeda@mju.ac.th
2023THE INFLUENCE OF JOB MOTIVATION ON FINANCIAL AND ACCOUNTING OPERATIONS PERFORMANCE OF SCHOOL OFFICER UNDER CHIANG MAI EDUCATION SERVICE AREA OFFICE 1  Kanpitcha Boonmee; กานต์พิชชา บุญมี; Chaiyot Sumritsakun; ชัยยศ สัมฤทธิ์สกุล; Maejo University; Chaiyot Sumritsakun; ชัยยศ สัมฤทธิ์สกุล; chaiyot_s@mju.ac.th; chaiyot_s@mju.ac.th
2023DIGITAL MARKETING COMMUNICATIONS INFLUENCINGBEHAVIOR TO ONLINE FOOTBALL BOOTS SHOPPINGON FACEBOOK APPLICATION IN CHINAG MAIYodsapon Wongprommate; ยศพล วงศ์พรหมเมศร์; Piyawan Siriprasertsil; ปิยวรรณ สิริประเสริฐศิลป์; Maejo University; Piyawan Siriprasertsil; ปิยวรรณ สิริประเสริฐศิลป์; piyawans@mju.ac.th; piyawans@mju.ac.th
2023CONSUMER’S DECISIONS ON PURCHASING100-150 CC MORTORCYCLE FROMRETAILSTORE IN CHIANGMAISuwapot Pajongjityanggool; สุวพจน์ ผจงจิตยางกูร; Pattarika Maneepun; ภัทริกา มณีพันธ์; Maejo University; Pattarika Maneepun; ภัทริกา มณีพันธ์; pattarika@mju.ac.th; pattarika@mju.ac.th
2023MANAGEMENT MODEL FOR LOCAL FOOD TOURISM IN TRANGSuyaporn Sortrakul; สุญาพร ส้อตระกูล; Monsicha Inthajak; มนสิชา อินทจักร; Maejo University; Monsicha Inthajak; มนสิชา อินทจักร; monsicha_i@mju.ac.th; monsicha_i@mju.ac.th
2023ADAPTATION OF WOOD PRODUCT BUSINESS ENTREPRENEURSUNDER THE COVID-19 SITUATION IN CHIANG MAIChalinthip Kho inklang; ชลินทิพย์ ขออินกลาง; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; Maejo University; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; preeda@mju.ac.th; preeda@mju.ac.th
2023CRYPTOCURRENCY TRADING STRATEGY OF THAI INVESTORS VIA BINANCE CRYPTO PLATFORMPreeyaporn Laohachanakool; ปรียาภรณ์ เลาหชนะกูร; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; Maejo University; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; sunny@mju.ac.th; sunny@mju.ac.th
2023THE MARKETING MIX FACTORS OF KHANOM SOI TAD (SOFT FLOUR CAKE) LAN KAO BAKERY'S BRAND FOR WHOLESALERS IN VIENTIANE, PEOPLE DEMOCRATIC REPUBLIC OF LAOS (LAOS)Channon Bunthum; ชาญนนท์ บุญธรรม; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; Maejo University; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; sunny@mju.ac.th; sunny@mju.ac.th
2023FACEBOOK MARKETING STRATEGY AFFECTING THE BUYING DECISION MAKING FOR HEALTHY FOOD IN THAILANDnattakul wongka; ณัฐกุล วงศ์กา; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; Maejo University; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; sunny@mju.ac.th; sunny@mju.ac.th