Browsing by Author Pattarika Maneepun

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 13 of 13
Issue DateTitleAuthor(s)
2019COMPETITIVE ADVANTAGE CONSTRUCTION STRATEGY OF SANPATONG COOPERATIVE SHOP RESPONDING TO NEEDS OF CONSUMERSNetnapar Sompintar; เนตรนภา สมปินตา; Pattarika Maneepun; ภัทริกา มณีพันธ์; Maejo University. Business Administration
2021THE CONSUMER DECISION MAKING ON FOOD DELIVERY SERVICE IN CHIANG MAIPeeranad Lowantha; พีระนัฐ โล่วันทา; Pattarika Maneepun; ภัทริกา มณีพันธ์; Maejo University. Business Administration
2023CONSUMER’S DECISIONS ON PURCHASING100-150 CC MORTORCYCLE FROMRETAILSTORE IN CHIANGMAISuwapot Pajongjityanggool; สุวพจน์ ผจงจิตยางกูร; Pattarika Maneepun; ภัทริกา มณีพันธ์; Maejo University; Pattarika Maneepun; ภัทริกา มณีพันธ์; pattarika@mju.ac.th; pattarika@mju.ac.th
2019FACTORS AFFECTING BUYING DECISION ON SOUVENIRS OF FIT CHINESE TOURISTS IN MUANG DISTRICT , CHIANGMAIZhenru Zhou; Zhenru Zhou; Pattarika Maneepun; ภัทริกา มณีพันธ์; Maejo University. Business Administration
2023FACTORS AFFECTING THE DEMAND FOR BEAUTY TREATMENT FROM STEM CELLS IN JAPAN OF GINZA BEREAGE CLINICS OF CONSUMERS IN CHIANGMAIKwansuda khamlek; ขวัญสุดา คำเหล็ก; Pattarika Maneepun; ภัทริกา มณีพันธ์; Maejo University; Pattarika Maneepun; ภัทริกา มณีพันธ์; pattarika@mju.ac.th; pattarika@mju.ac.th
2019THE INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION INFLUENCING ON THE DECISION MAKING PROCESS OF GARMENT BUYING AMONG CHIANG MAI-BASED CONSUMERS ON ONLINE-SOCIAL NETWORKINGChaichana Shechang; ชัยชนะ แซ่จัง; Pattarika Maneepun; ภัทริกา มณีพันธ์; Maejo University. Business Administration
2019THE INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION PERCEPTION OF CUSTOMERS IN CHIANG MAI PROVINCE TOWARDS BUYING DECISION MAKING OF EPSON PRODUCTS  Phonphan Chaiban; พรพรรณ ใจบาล; Pattarika Maneepun; ภัทริกา มณีพันธ์; Maejo University. Business Administration
2022INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS OF ENTREPRENEURS AND TOURISTS’ INCENTIVES TO ACCESS CAMPING GROUNDS AND HOMESTAYS IN CHIANG DAO DISTRICT, CHIANG MAI PROVINCEWorraret Chaiprakrong; วรเรศน์ ไชยประคอง; Pattarika Maneepun; ภัทริกา มณีพันธ์; Maejo University. Business Administration
2019LIFESTYLE AND BEHAVIOR OF FIT CHINESE TOURISTS IN THE SELECTION OF RESTAURANTS WITH THAI FOOD COOKED TO ORDER IN MUANG DISTRICT, CHIANG MAI Qun Liao; Qun Liao; Pattarika Maneepun; ภัทริกา มณีพันธ์; Maejo University. Business Administration
2018MARKETING FACTORS EFFECTING THE DECISION-MAKING PROCESS TO PURCHASE PENSION LIFE ASSURANCE OF MAEJO UNIVERSITY PERSONNELANonglak INTAWONG; อนงลักษณ์ อินตาวงค์; Pattarika Maneepun; ภัทริกา มณีพันธ์; Maejo University. Business Administration
2020MARKETING STRATEGY OF MON FRESH MILK SHOP MAE RIM BRANCH IN THE PTT GAS STATION, CHIANG MAIChayan Saiklai; ชยันต์ ซ้ายคล้าย; Pattarika Maneepun; ภัทริกา มณีพันธ์; Maejo University. Business Administration
2018RETAILING MIX HAVING INFLUENCE ON THE DECISION-MAKING TO PURCHASE PRODUCTS OF THE TRADITIONAL RETAILING SHOP: A CASE STUDY OF PA PAI COMMUNITY SHOP, PA PAI SUB-DISTRICT, SAN SAI DISTRICT, CHIANG MAI PROVINCEPURIT KONGBOONSUK; ภูริต กองบุญสุข; Pattarika Maneepun; ภัทริกา มณีพันธ์; Maejo University. Business Administration
2017SUCCESS FACTORS FOR FISH SHOP ENTREPRENEUR IN MUANG DISTRICT,CHIANGMAI PROVINCEAkkaranon Buranbunda; อัครนนท์ บุรัญบุญดา; Pattarika Maneepun; ภัทริกา มณีพันธ์; Maejo University. Business Administration