Browsing by Author Pusanisa Thechatakerng

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 14 of 14
Issue DateTitleAuthor(s)
2020APPLYING THE MILL AND SNOW BUSINESS STRATEGY TO ESTABLISH COMPETITIVE ADVANTAGE FOR ENTREPRENEURS IN INSURANCE BUSINESSAngkana Thaiyunto; อังคณา ไทยยันโต; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; Maejo University. Business Administration
2023BRAND BUILDING FOR HEALTHY  DRINKING WATER CASE OF DUEMDEE BRAND Papada Arin; ปภาดา อารินทร์; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; Maejo University; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; sunny@mju.ac.th; sunny@mju.ac.th
2017BUILDING COMPETITIVE ADVANTAGE FOR GUEST HOUSE BUSINESS IN MUANG DISTRICT, CHIANGMAI Pornpimon Khunthong; พรพิมล ขุนทอง; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; Maejo University. Business Administration
2020CREATE ADDED VALUE FOR GARLIC PRODUCTS THAT ARE SAFE FOR ENTREPRENEURS IN CHIANG MAIArchiraya Paotajai; อาชิรญาณ์ เผ่าต๊ะใจ; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; Maejo University. Business Administration
2023CREATE ADDED VALUE FOR TEAK PRODUCT ENTERPRENEURS IN PHRAEAruchida Liangkoson; อรุชิดา เลี้ยงโกศล; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; Maejo University; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; sunny@mju.ac.th; sunny@mju.ac.th
2021CREATING COMPETITIVE ADVANTAGE OF SMALL SIZED PRIVATE TUTORIAL BUSINESS IN LAMPANG PROVINCEYadarat Inthakhan; ญดารัตน์ อินทะขันธ์; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; Maejo University. Business Administration
2023CREATING SOCIAL BUSINESS MODEL INNOVATION FOR GENERATING VALUE IN AGRIBUSINESS AND PERFORMANCESutawan Satjasomboon; สุธาวัลย์ สัจจสมบูรณ์; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; Maejo University; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; sunny@mju.ac.th; sunny@mju.ac.th
2023CRYPTOCURRENCY TRADING STRATEGY OF THAI INVESTORS VIA BINANCE CRYPTO PLATFORMPreeyaporn Laohachanakool; ปรียาภรณ์ เลาหชนะกูร; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; Maejo University; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; sunny@mju.ac.th; sunny@mju.ac.th
2023FACEBOOK MARKETING STRATEGY AFFECTING THE BUYING DECISION MAKING FOR HEALTHY FOOD IN THAILANDnattakul wongka; ณัฐกุล วงศ์กา; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; Maejo University; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; sunny@mju.ac.th; sunny@mju.ac.th
2018A GUIDELINE FOR QUALITY SERVICE IMPROVEMENT OF FAST FIT CAR MAINTENANCE OF KHUNHENG YANGYON SERVICE PARTNERSHIPkanyarat thongdee; กัลยรัตน์ ทองดี; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; Maejo University. Business Administration
2017GUIDELINES FOR AGRICULTURAL ECO-TOURISMACTIVITIES MANAGEMENT IN BANGPID SUBDISTRICT, LAEM NGOP DISTRICT, TART PROVINCESuppakit Tongpan; ศุภกิจ ทองปาน; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; Maejo University. Business Administration
2023THE MARKETING MIX FACTORS OF KHANOM SOI TAD (SOFT FLOUR CAKE) LAN KAO BAKERY'S BRAND FOR WHOLESALERS IN VIENTIANE, PEOPLE DEMOCRATIC REPUBLIC OF LAOS (LAOS)Channon Bunthum; ชาญนนท์ บุญธรรม; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; Maejo University; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; sunny@mju.ac.th; sunny@mju.ac.th
2019PACKAGING DEVELOPMENT FOR CHILI PASTE KIN LUM BRAND, PHRAE PROVINCESeksarn Intakeaw; เสกสรร อินถาเขียว; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; Maejo University. Business Administration
2021VALUE CREATION IN ECOTOURISM FOR COMMUNITY ENTREPRENEURS :KLONG PAK PID PONGPRASAS SUP-DISTRICT, BANGSAPAN, PRACHUAB KHIRI KHAN PROVINCEMookda Aunkay; มุกดา อุ่นกาย; Pusanisa Thechatakerng; ภูษณิศา เตชเถกิง; Maejo University. Business Administration