Browsing by Author Maejo University. Business Administration

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 53 to 72 of 98 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2022THE IMPACT OF ENTREPRENEURIAL RESILIENCE ON MICRO, SMALL AND MEDIUM ENTERPRISE PERFORMANCE IN CHIANG MAI DURING COVID-19 PANDEMICSasiwimon Worapan; ศศิวิมล วรพันธุ์; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; Maejo University. Business Administration
2020THE INFLUENCE OF TRANSFORMATIONAL LEADERSHIP AND EMPLOYEES ENGAGEMENT ON INTENTION TO STAY OF EMPLOYEES FOR THE CONVENIENCE STORE IN THAILAND Ponkrit Rakjul; พลกฤต รักจุล; Prapassorn Vannasathid; ประภัสสร วรรณสถิตย์; Maejo University. Business Administration
2019THE INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION INFLUENCING ON THE DECISION MAKING PROCESS OF GARMENT BUYING AMONG CHIANG MAI-BASED CONSUMERS ON ONLINE-SOCIAL NETWORKINGChaichana Shechang; ชัยชนะ แซ่จัง; Pattarika Maneepun; ภัทริกา มณีพันธ์; Maejo University. Business Administration
2019THE INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION PERCEPTION OF CUSTOMERS IN CHIANG MAI PROVINCE TOWARDS BUYING DECISION MAKING OF EPSON PRODUCTS  Phonphan Chaiban; พรพรรณ ใจบาล; Pattarika Maneepun; ภัทริกา มณีพันธ์; Maejo University. Business Administration
2022INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS OF ENTREPRENEURS AND TOURISTS’ INCENTIVES TO ACCESS CAMPING GROUNDS AND HOMESTAYS IN CHIANG DAO DISTRICT, CHIANG MAI PROVINCEWorraret Chaiprakrong; วรเรศน์ ไชยประคอง; Pattarika Maneepun; ภัทริกา มณีพันธ์; Maejo University. Business Administration
2020KEY SUCCESS FACTORS OF INDIGO DYEING ENTREPRENEURS IN SAKON NAKHON Sarinya Treechanthapakorn; ศรินญา ตรีจันทปกรณ์; Kunpatsawee Klomthongjaroen; กัญญ์พัสวี กล่อมธงเจริญ; Maejo University. Business Administration
2018KNOWLEDGE MANAGEMENT OF ANABAS TESTUDINEUS (BLOCH) AQUACULTURE OF FARMERS IN HANG DONG DISTRICT, CHIANG MAI PROVINCE.Kwanfa Thakwang; ขวัญฟ้า ถากว้าง; Manawin Songkroh; มาณวิน สงเคราะห์; Maejo University. Business Administration
2020LIFESTLYE MOTIVATION TO TRAVEL AND REFEREANCE GROUP AFFECTING AGO TOURISM DECISION OF THAI TOURISTS WHO CHOOSE TO TRAVEL AT  DOI INTHANON NATIONAL PARKSongporn Nirapath; ทรงพร นิรพาธ; Prapassorn Vannasathid; ประภัสสร วรรณสถิตย์; Maejo University. Business Administration
2019LIFESTYLE AND BEHAVIOR OF FIT CHINESE TOURISTS IN THE SELECTION OF RESTAURANTS WITH THAI FOOD COOKED TO ORDER IN MUANG DISTRICT, CHIANG MAI Qun Liao; Qun Liao; Pattarika Maneepun; ภัทริกา มณีพันธ์; Maejo University. Business Administration
2019LIME VALUE CHAIN MANAGEMENT IN JAEHOM DISTRICT, LAMPANG PROVINCEJariya Wangsao; จริยา วังเสาร์; Preeda Srinaruewan; ปรีดา ศรีนฤวรรณ; Maejo University. Business Administration
2017THE LOGISTICS MANAGEMENT SYSTEM FOR THE STAMP OF EXCISE CHIANGMAI AREA EXCISE OFFICESuchada Chuncham; สุชาดา ฉุนฉ่ำ; Jongkolbordin Saenga-saphawiriya; จงกลบดินทร์ แสงอาสภวิริยะ; Maejo University. Business Administration
2018MANAGEMENT OF LITCHI SUPPLY CHAIN: A CASE STUDY OF LITCHI FARMERS IN CHAIPRAKAN DISTRICT, CHIANG MAI PROVINCEparinrath kabchan; ปริณรัฐ กาบจันทร์; Jongkolbordin Saenga-saphawiriya; จงกลบดินทร์ แสงอาสภวิริยะ; Maejo University. Business Administration
2020MARKETING FACTORS AFFECTING SNEAKERS BUYING BEHAVIOR ONLINE AND OFFLINE OF CUSTOMERS IN CHIANGMAIThanpisit Inthawong; ธันพิสิษฐ์ อินทวงค์; Nateetip Sanpatanon; นทีทิพย์ สรรพตานนท์; Maejo University. Business Administration
2018MARKETING FACTORS EFFECTING THE DECISION-MAKING PROCESS TO PURCHASE PENSION LIFE ASSURANCE OF MAEJO UNIVERSITY PERSONNELANonglak INTAWONG; อนงลักษณ์ อินตาวงค์; Pattarika Maneepun; ภัทริกา มณีพันธ์; Maejo University. Business Administration
2021MARKETING STRATEGIES OF BUDDHIST COMMERCIAL:A CASE STUDY OF TEMPLE IN MUANG CHIANG MAI PROVINCETaviphat Panyawilad; ทวิภัทร ปัญญาวิลาศ; Ayooth Yooyen; อายุส หยู่เย็น; Maejo University. Business Administration
2020MARKETING STRATEGIES TO CREATE COMPETITIVE ADVANTAGES  OF CHANG BEER RETAILERS, CHIANG MAI PROVINCEChutima Panyapad; ชุติมา ปัญญาผัด; Nateetip Sanpatanon; นทีทิพย์ สรรพตานนท์; Maejo University. Business Administration
2020MARKETING STRATEGY OF MON FRESH MILK SHOP MAE RIM BRANCH IN THE PTT GAS STATION, CHIANG MAIChayan Saiklai; ชยันต์ ซ้ายคล้าย; Pattarika Maneepun; ภัทริกา มณีพันธ์; Maejo University. Business Administration
2021THE MEDIATING EFFECT OF ENTREPRENEURSHIP ORIENTATION  IN SOCIAL CAPITAL, DYNAMIC CAPABILITY TO  COMPETITIVE ADVANTAGE OF INNOVATIVE BUSINESS  AND STARTUP IN THAILANDWaraman Namwong; วรมรรณ นามวงศ์; Prapassorn Vannasathid; ประภัสสร วรรณสถิตย์; Maejo University. Business Administration
2022ONLINE MARKETING COMMUNICATION STRATEGIES FOR PREFAB HOUSE BUSINESS IN CHIANG MAIchanittha saisang; ชนิษฐา สายแสง; Nateetip Sanpatanon; นทีทิพย์ สรรพตานนท์; Maejo University. Business Administration
2017ORGANIZATIONAL CULTURE AFFECTING EMPLOYEES' WORK PERFORMANCE OF THE BANGKOK BANK PUBLIC COMPANY  LIMITED IN CHIANG MAINichanart Yarin; นิชานาถ ยะรินทร์; Prapassorn Vannasathid; ประภัสสร วรรณสถิตย์; Maejo University. Business Administration